Čtěte: Než položíte dotaz

Podpora pro zařízení se systémem Windows Phone. Zde můžete kontaktovat autora aplikace a vyřešit tak Váš problém.
Locked
User avatar
Radim
Site Admin
Posts: 446
Joined: 16.12.2008 18:59
Location: Opava
Contact:

Čtěte: Než položíte dotaz

Post by Radim » 09.12.2011 13:21

Předtím, než položíte otázku nebo nahlásíte problém či nefunkčnost aplikace MusicMan,
přečtěte si pečlivě systémové požadavky a další informace k aplikaci.

Přečtěte si také odpovědi na často kladené otázky!

Předtím, než se budete ptát a nebo mne kontaktovat e-mailem, prosím:
• pročtěte si již existující příspěvky, v mnoha případech naleznete odpověď již zde
• použijte funkci HLEDAT na tomto diskuzním fóru
• nevyřeší váš problém odpověď na Časté dotazy?

Pokud jste odpověď nenašli tak:
• pokuste se o možné chybě zjistit co nejvíce, kdy, v jakém kontextu a s jakým nastavením se chyba projevuje atd.
• problém popište pokud možno co nejpřesněji a detailně, můžete také přiložit obrázek (screenshot) atd.
• k popisu připojte i typ vašeho zařízení, model, typ a verzi OS a také verzi aplikace MusicMan, kterou používáte.

Pokud jste přesvědčeni, že jde o vážný problém a/nebo nechcete jej diskutovat zde, zašlete mi, prosím, e-mail s kompletním popisem vašeho problému na: support[zavináč]softimage.cz

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest