Znovu vyžaduje platbu

Podpora pro zařízení se systémem Windows Phone. Zde můžete kontaktovat autora aplikace a vyřešit tak Váš problém.
Post Reply
Gembi
Posts: 4
Joined: 16.03.2015 06:14

Znovu vyžaduje platbu

Post by Gembi » 16.03.2015 06:28

Dobrý den, i přestože jsem zaplatil příspěvek, aplikace při pokusu o přidání více než 16 skladeb do playlistu vyžaduje znovu platbu. Stalo se mi to už jednou, ale poté se to po nějaké době samo spravilo. Dále si po poslední aktualizaci 2.01 aplikace už třeba po půl dni nepamatuje u jaké skladby skončilo přehrávání.

User avatar
Radim
Site Admin
Posts: 447
Joined: 16.12.2008 18:59
Location: Opava
Contact:

Re: Znovu vyžaduje platbu

Post by Radim » 16.03.2015 09:19

Zdravím

Co se týče problému se "zapamatováním" poslední skladby, tak o tomto problému už vím a předpokládám, že v další verzi, která vyjde jakmile budu mít čas změny implementovat, bude tento problém odstraněn. Zatím prosím vydržte.

S oním problémem s platbou je to složitější, jelikož vše ve vlastně v rukách Microsoftu resp. jeho Store a aplikace se pouze dotazuje obchodu, zda je aplikace resp. in-app produkt licensován. Problém by mohl být způsoben tím, že nelze ověřit licenci např. proto, že není dostupné Internetové připojení apod. Zkusím ještě něco zjistit a vy třeba zkuste, zda se situace nespraví ani poté, co zařízení připojíte k Internetu a aplikaci MusicMan opětovně spustíte.

Gembi
Posts: 4
Joined: 16.03.2015 06:14

Re: Znovu vyžaduje platbu

Post by Gembi » 16.03.2015 11:54

I přesto, že telefon je dneska od rána připojený přes wifi, neustále to po mě chce platbu:-( Telefon jsem zkusil i restartovat.

User avatar
Radim
Site Admin
Posts: 447
Joined: 16.12.2008 18:59
Location: Opava
Contact:

Re: Znovu vyžaduje platbu

Post by Radim » 16.03.2015 12:44

Pokud jste se tedy zcela jistý, že předchozí nákup proběhl pod stejným Microsoft účtem (LiveID), je to dost divné.

Zkontrolujte prosím stav na stránce "O Aplikaci" (viz menu "MusicMan").
Jak je zobrazena ikona "klíč" na spodní liště? Je povolena nebo zašednutá?

Můžete zkusit postup, kdy postupujete jako byste chtěl provést nákup, nicméně v posledním kroku, před definitivním stiskem tlačítka "Koupit" (až na stránce Store) proces ukončíte. Musíte ale dojít až na stránku, kde se vybírá platební metoda - nicméně dále už nepokračovat a evt. nákup pak stornovat. Někdy se totiž stane, že má systém problém licenci přiřadit a tento krok pomáhá.

Taky zkuste aplikaci zcela odinstalovat a ze Store nainstalovat znovu. Teď jsem to zkoušel u sebe a po opětovné instalaci aplikace se licence okamžitě přiřadila a žádný nový nákup nebyl vyžadován.

Gembi
Posts: 4
Joined: 16.03.2015 06:14

Re: Znovu vyžaduje platbu

Post by Gembi » 16.03.2015 13:37

Ikona klíče je povolená, není šedivá.

Pomohl postup s tím opakováním nákupu, při posledním kroku mi to zahlásilo, že položku už vlastním. A teď už vše funguje jak má. Díky moc za radu.

Ale stejně je to divný postup, že se ověřuje, zda je aplikace koupená. Někdy totiž nejsem s telefonem dost dlouho na internetu a pokud se to stane, tak je člověk nahranej. Chápal bych to při opětovné instalaci, ale takhle by vlastně mělo být uvedené, že aplikace pro plnou funkčnost vyžaduje připojení k internetu...

User avatar
Radim
Site Admin
Posts: 447
Joined: 16.12.2008 18:59
Location: Opava
Contact:

Re: Znovu vyžaduje platbu

Post by Radim » 16.03.2015 13:51

No to právě normálně není potřeba. Díval jsem se i do popisu API a nic takového tam není. Samozřejmě nákup je možný jen s aktivním Internetovým spojením, ale pak by už vše mělo fungovat i bez něj. Ale už se i mi osobně párkrát stalo, že např. po updatu telefonu (např. přehrání ROM nebo i ofic. upgrade OS) se aplikace tvářila, že ji nemám koupenou. Někdy byl problém třeba způsoben jen tím, že jsem ji zakoupil přes jiný Store např. anglický (Region US) a nově jsem měl telefon nastaven na Region ČR. Tento "fígl" se simulací opětovného nákupu ale vždy pomohl. Obávám se tedy, že je to jakási forma nedostatku přímo na straně MS.
No hlavně, že je všechno už v pořádku...

Gembi
Posts: 4
Joined: 16.03.2015 06:14

Re: Znovu vyžaduje platbu

Post by Gembi » 16.03.2015 14:02

Aha, jak jste o tom teď psal, tak si vzpomínám, že minulý týden se mi do telefonu instalovala aktualizace systému, takže to možná bylo opravdu tím a až do další aktualizace to bude šlapat v pořádku. Já jsem myslel, že aplikace třeba jednou týdně kontroluje přes internet, zda byla zakoupena.

User avatar
Radim
Site Admin
Posts: 447
Joined: 16.12.2008 18:59
Location: Opava
Contact:

Re: Znovu vyžaduje platbu

Post by Radim » 16.03.2015 14:11

Ano, to je docela možné a osobně se mi to před časem taky stalo. Možná, že příště bude všechno OK. Většinou po aktualizaci systému je vhodné nechat i po posledním restartu nějakou dobu zařízení třeba na WiFi, jelikož nakonec se obnovují data aplikací a postupně se re-inicializují další informace k nim. Každopádně já toto chování neovlivním, ale když nakonec všechno dobře dopadlo, tak čert to vem, ne...? ;)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest