Zdravím Vas Radime
Po restartlu mého telefonu Lumia 800 jse mně nedaří stáhnout zdarma Vaši aplikaci Meteoservis Pro, kterou jsem řádně zaplatil. Nabízí to pouze možnosti uhradit přes kartu a operátora. Všech sedmi placených aplikací jsem aktualizoval bez problému. Děkuji za radu a postup.
Petr
reset telefonu
Re: reset telefonu
Taky zdravím
Pokud používáte pořád stejné LiveID (email pro MS account), tak můžete zakoupenu aplikaci kdykoliv nainstalovat znovu a bez nutnosti ji znovu koupit. Prostě ve Store zvolíte "Koupit" a pak systém sám zjistí, že jste aplikaci již zakoupil a bez placení ji normálně nainstaluje.To platí i pro Meteoservis (i pro všechny ostatní aplikace).
Tak by to mělo normálně fungovat. Já osobně s tím ale nic neudělám a pokud jste opravdu použil původní MS-ID, tak je chyba na straně Store a zřejmě jde dočasný problém. Doporučuji chvíli posečkat a také vypnout a zapnout telefon (restart).
Zkuste to taky přeinstalovat z webu https://www.windowsphone.com/cs-cz/stor ... ignin=true
Problémem také může být nesprávně nastavený region. např. jste to kupovat když jste měl region na US a teď máte ČR nebo naopak.
Pokud to nebude nebude fungovat, zkuste se podívat do Historie instalovaných aplikací, jestli ji tam vidíte.
Pokud vše selže, budete to muset řešit s podporou MS.
Pokud používáte pořád stejné LiveID (email pro MS account), tak můžete zakoupenu aplikaci kdykoliv nainstalovat znovu a bez nutnosti ji znovu koupit. Prostě ve Store zvolíte "Koupit" a pak systém sám zjistí, že jste aplikaci již zakoupil a bez placení ji normálně nainstaluje.To platí i pro Meteoservis (i pro všechny ostatní aplikace).
Tak by to mělo normálně fungovat. Já osobně s tím ale nic neudělám a pokud jste opravdu použil původní MS-ID, tak je chyba na straně Store a zřejmě jde dočasný problém. Doporučuji chvíli posečkat a také vypnout a zapnout telefon (restart).
Zkuste to taky přeinstalovat z webu https://www.windowsphone.com/cs-cz/stor ... ignin=true
Problémem také může být nesprávně nastavený region. např. jste to kupovat když jste měl region na US a teď máte ČR nebo naopak.
Pokud to nebude nebude fungovat, zkuste se podívat do Historie instalovaných aplikací, jestli ji tam vidíte.
Pokud vše selže, budete to muset řešit s podporou MS.